Sådan handler du

Bestilling af hjælpemidler online - trin for trin

1. Find den ønskede vare og læg den i indkøbskurven ved at klikke på knappen "kom i indkøbskurven". 

Antallet af varer kan ses i "Indkøbskurv"  i højre hjørne på siden. 

2. Når du er færdig med at vælge varer, klikker du på "Se indkøbskurv".
Trykker du på kurven, kan du se, hvilke varer, du har valgt. Du kan slette en vare fra kurven ved at trykke på "X", ligesom du kan justere antallet af varer ved at klikke +/-. 
Du har også mulighed for at tilføje flere varer ved at klikke på "Shop videre".

3. Når du er klar til at gå til betaling, skal du vælge, hvilken kundetype du er. Vælg mellem Privat kunde, Erhvervskunde eller Offentlig kunde.


4. Du bliver nu bedt om at indtaste navn og adresseoplysninger samt evt. øvrige oplysninger afhængig af hvilken kundetype, du har valgt.
Du har mulighed for at få varerne leveret til en anden adresse ved at sætte hak ud for "Er leveringsadressen forskellig fra faktureringsadressen" og derefter indtaste alternativ leveringsadresse.
Klik herefter på "Forsæt til checkout".

5. Dernæst ser du din ordre. Husk at tjekke den grundigt igennem. Er alt som det skal være, skal du godkende Seniorlands Handelsbetingelser og vælge, hvis du ønsker at modtage vores Nyhedsbrev. Herefter klikker du på "Betal og afslut ordren".

6. AFVENT

7. Har du valg at betale med betalingskort, åbner der sig et separat betalingsvindue, hvor du kan indtaste dine kortoplysninger. Når oplysningerne er indtastet korrekt, lukkes betalingsvinduet, og du får en kvittering frem på skærmen.
Beløbet vil først blive trukket fra din konto, når dine varer er afsendt.
Såfremt du har valgt bankoverførsel, kommer du direkte til kvitteringen, når du har bekræftet ordreoplysningerne.
Du skal overføre pengene til vores konto via netbank eller evt. bede din bank om at gøre det.
Vi sender dine varer, så snart vi har registreret din indbetaling.

Når handlen er gennemført, sendes automatisk en ordrebekræftelse til den e-mail adresse, du har oplyst ved bestillingen. Når dine varer er afsendt, får du igen en elektronisk meddelelse.

Erhvervskunde/Offentlig kunde

Ønsker du at købe varer på vegne af en virksomhed, vælger du blot "Erhvervskunde" ved kundetype. Handler du via en offentlig institution, sætter du hak ved "Offentlig kunde".Derved får du mulighed for at indtaste supplerende oplysninger. 

For at vi kan udstede elektronisk faktura, skal der indtastes gyldigt EAN-nummer.